Inget flyter

Just nu känns det som att allt är kaos! Ingen rutin sitter förutom gröt kl 19. Jag vet varken ut eller in när det gäller det mesta. Å ena sidan ska man göra si, å andra sidan ska man göra så (förstagångsföräldrar, känner ni igen er?).

Jag försöker köra på min egna metod LPK-metoden (Lita På Känslan), men det kommer mycket influenser utifrån och i och med att nästan inget är direkt fel blir det svårare och svårare att sålla informationen. Just nu känns det som att jag gör allting "fel" fast jag innerst inne vet att så icke är fallet.

Dessutom började det precis regna när vi skulle gå ut en sväng, då blev jag lack! Det var länge sedan vi hade en dag då allt flyter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0