No news so far

Fortfarande ingen kontakt med blogg appen :( Misstänker att de har semester för fullt. Just nu kör jag en liten uppdatering från iPaden, sen skulle jag ju givetvis kunna sätta mig vid datorn men jag är lite för lat för det. Dessutom har vi minst sagt fullt upp här hemma om dagarna! Vi blev ju husägare för drygt en månad sedan så nu har arbetet med att sälja vår lägenhet dragit igång. Det ska röjas och putsas och fixas innan fotografering och visning. I och med att jag är mammaledig och inte fixahemmaledig så tar allt sin lilla tid. Imorgon ska vi i alla fall ha hit en mäklare som ska få värdera läggan och ge lite tips inför försäljningen, sen tänkte vi dra igång. Det är grymt kul att vara hemma med Abbe nu! Det händer så mycket :) Han har blivit så duktig på att sitta i sin stol och det är skönt. Sen äter han mer och mer fast föda med god aptit ( har dock gjort honom lite trög i magen så han sover lite dåligt). Över lag är han lättare att roa på något sätt och han kan roa sig själv längre stunder också. Dessutom somnar han numera bra mycket tidigare på kvällarna än förut, ca 18.30. Men tyvärr sover han fortfarande oroligt fram till 21-22 på kvällen. Nu börjar Albert vara less på att kasta runt sitt baby gym så nu måste jag gå igen. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0