En underbar pojk

Som jag skrev tidigare är det underbart att vara hemma med Abbe just nu, det har alltid varit roligt men nu är det helt fantastiskt! Han är jätteduktig på att äta "riktig" mat, han är jätteduktig på att rulla från rygg till mage, varje gång han ser vår katt blir han jätteglad och säger "buu". Han somnar 18.30 i stortsett varje natt och sover riktigt bra på kvällarna nu för tiden, han har fått sin andra tand redan, bredvid den första. Man kan busa med honom så han nästan kiknar av skratt. Världens goaste är han!

Kommentarer
Postat av: "Moster" Gun

Goa föräldrar ger goa barn. Härligt att följa hans utveckling på din blogg. Kraaam från "moster".

2012-07-30 @ 09:16:25
Postat av: mormor

Jag kan bara hålla med "moster" Gun. Han är i en härlig ålder nu men vet du vad, den där härliga åldern flyttas hela tiden fram. Vet inte hur många gånger jag sagt att "just nu är Marie i den bästa åldern"

Sen längtar jag efter er alla tre men det är ju som vanligt!

Kram Mommo

2012-07-30 @ 16:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0